No time for us

Idag tänker jag på Anders. Göthberg. Jag bar min BD tröja idag, hela dagen. Kände mig fin faktiskt. Efter skolan köpte jag en ros och åkte sedan med Kristina till Västerbron. Det var en solig och kall dag, egentligen en fin dag. Men en väldigt sorglig dag. På bron kastade jag rosen i vattnen, den var till dig Anders. Hoppas du fick den.

"Vi är väldigt glada för att få vara här ikväll. Men det här är också en sorglig kväll för oss. För att vår bästa vän Anders inte kan vara här. Anders sover föralltid. Men vi kommer alltid komma ihåg Anders, och kanske ni också. Vi ska spela en ny låt som heter Hold On To Your Dreams. Den här är till dig Anders."

Fan att det helt plötsligt inte går att lägga in klipp från youtube. Tanken var ju att låten skulle ligga här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0