Helt och fullt kan du aldrig bli min

Annika Norlin, Säkert!, Hello Saferide. Ett geni. Hur kan man vara så grym som henne? Tänk om alla hade sånt självförtroende som henne. För det måste ju vara det det handlar om, inte sant? Att komma på en så strålande idé att vara känd under tre namn. Jag slår vad om att ni inte ens visste att Annika Norlin, Säkert! och Hello Saferide faktiskt är en och samma person. Sån himla egoboost att göra något så coolt. Tänk att vara en festival och boka Annika Norlin. Hon skulle kunna uppträda tre gånger under olika namn. Helt grymt. Visserligen gör inte Annika så mycket under namnet Annika, mest tolkingar och duetter, but still. Skulle typ kunna dö för att få vara henne. 

 Hello Saferide – Anna

Säkert! – Honung 

Dessa är hennes bästa, och då det bara finns en låt med Annika Norlin på spotify som jag inte vill lägga ut så struntar jag i det. Skulle vilja lägga ut en duett med Anna Järvinen och Annika Norlin som äger. Men har den bara som mp3 fil. Tror bara att de spelat den någon gång utan att vara en riktig inspelad låt.



Grymt dessutom att Säkert! kommer till P&L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0