Du är knark

Vet inte om jag har någon rätt att skriva detta. Men tänke bara yttra min åsikt om något som stör mig. Jag vet att jag är 902874 år efter med detta, men det är inte så att jag inte vetat om detta innan nu, bara det att jag inte brytt mig. Jag pratar om Rebecca Black.

Jag kan inte för hela mitt liv förstå varför folk hatar henne så mycket. Folk säger att texten inte handlar om något. Folk säger att hon inte kan sjunga. Folk stör sig på att hennes föräldrar har payat hela skiten. Folk säger mycket. Jag fullständigt avskyr låten, den är som ett virus på hjärnan. MEN. Lyssna nu. Den är absolut inte sämre än mycket annat skit som spelas på radion. I mina öron låter hon precis som Lady Gaga eller Katy Perry tex. Eller Justin Bieber för den delen. Deras texter är minst lika meningslösa. Jag menar "har du någonsin känt dig som en plastpåse?" Eller " Ibland känns det som om jag bor på Grand Central Station" Man ba, aha okej då vet jag. (Visserligen har Lady Gaga hyllat henne så ska kanske inte dissa henne på det här viset..)

Sen det där med att hennes föräldrar har betalat. Det är väl bara bra för henne? Vem skulle tacka nej till det. Om de känner att det har snuskigt mycket pengar som de inte vet vad de ska lägga på så kan de väl lägga dem på sin dotter? Liksom vad är felet?


För att citera Florence Valentins ljuva stämmor så säger jag: Och jag vet dem som säger
"En sån där som Micke Blom, Han sjunger bara falskt" Men jag tycker det finns dem som hörs på radion varje dag som inte skulle få sjunga alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0