That's one of my worst fears

Ännu en riktigt kass dag. Verkar som om de alltid kommer i klump, i perioder. Eller egentligen vet jag att de alltid finns inom mig det är bara under vissa tillfällen jag är så svag att jag låter dem vinna över mig. Det syns inte ofta här på bloggen då jag inte gillar att skriva om känslor och liknande, känner mig så smutsig då. Känner mig svag för att jag delar med mig av mina känslor och tankar. Det är egentligen sånt här som har sin plats i min dagbok, men nu skriver jag betydligt ärligare. Det är liksom något som gör att jag ständigt känner mig gråtfärdig, tårögd och slutkörd. Det känns som om jag ska bryta ihop av minsta lilla sak, idag har det hänt två gånger och båda gångerna har mina ögon tårfyllts men ingen av gångerna rann det längs mina kinder. Det är bara så enkelt att jag inte orkar. Orkar i n g e n t i n g.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0