Somewhere over the rainbow

Hela den här veckan har varit dåligt. Den sämsta veckan i mitt liv. Jag kan inte komma på något bra som har hänt, inte en enda liten sak, inte en. Nu kom det, jag har två par nya skor. Thats it. I övrigt har jag varit sjuk i tre dagar, spytt tolv gånger på åtta timmar plus en gång till några timmar senare, missat helvetes mycket av skolan, varit för sjuk för att orka plugga, inte ätit (det kanske var bra förresten?), suttit hemma hela helgen och till råga på allt så är jag helvetes jävla gråhårig! Eller förlåt orange-grön-brun-gråhårig, juste så var det! Så mycket som jag gråtit idag har jag inte gråtit sen Marissa dog i OC, och hur länge sen var inte det liksom! Jag hatar mitt liv.






R.I.P mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0