Jackson five from a car stereo singing I want you back, want you back

Sitter hemma och ska skriva min svenska novell och har äntligen valt ämne. Det går sådär, alltså jag brukar gilla att skriva men jag gillar inte att skriva om mig själv, om mitt liv, om det som är viktigt för mig. Det kan jag skriva i min dagbok, inte här eller inte i en novell. Jag tycker det är jobbigt att öppna sig på det sättet. Visst kan jag skriva om när jag bröt armen och inte tycka att det är jobbigt, men det blir ju ingen bra story. Jag vill skriva om något djupt som berör, men det går inte när det gäller mig själv. Så det får bli lite blandat, något som betyder mycket för mig men som ändå är hyfsat ytligt och mer eller mindre bara positvt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0