Blood Bank

Jag tror aldrig jag varit så sjuk som jag var igår natt och under hela gårdagen. Usch vad vidrigt det var, aldrig mått så dåligt. Idag är det väl bättre men är ändå hemma från skolan, illa. Hatar att vara sjuk, så galet mycket man missar. Och igår var jag så sjuk att jag inte klarada av att plugga, ingen ork, ingen koncentration, det gick inte. Idag ska jag i alla fall försöka skriva klart kommunikationen och egentligen skulle vi redovisa den idag men min grupp får klara sig utan mig.


Mini, du kommer hem idag va? :D

Kommentarer
Postat av: mini

Jo jag kom hem igår :D fika imorn? när slutar du?:)<3

2010-10-07 @ 20:50:22
URL: http://nimbusdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0