Just to get high on

Jag måste bara göra en sak klart. Läste nyss att alla dessa dyra shampoon bara är försäljningsknep och att de inte alls fungerar bättre än ett vanligt shampoo från ica för 20 spänn. Men det är bara bullshit. Jag känner att jag kan yttra mig och säga vad jag tycker, av egna erfarenheter. Det är nämligen så att hos min pappa har jag mitt favorit shampoo från Redken, det äger! Efter en tvätt ser håret skit fint ut, det blir mjuk och glansigt och inte trsligt eller smutsigt. Sen hos mamma har jag ett helt vanligt skit shampoo, och efter duschen är det inte alls samma sak. Det blir inte sådär mjukt och fint. Men jag håller med, att lägga 600 på shampoo och balsam känns lite wasted. Men vilken skillnad det blir.


Efter att ha tvättat håret i havsvatten en vecka blir håret inte mjukt och glansigt kan jag lova..


Nu väntar no böckerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0