Var det den store poeten som hon var förälskad i?

19 juni idag, dagen då kronprinsessan gifte sig. Jag var självklart inne i stan för att få mig en titt, vilket jag fick, missade självklart att fota (idiot man är) men det var trevligt ändå. Efter stan tänkte jag inte mer på det, utan åkte hem till kasja på en oplanderad tjejmiddag (som inte bara bestod av tjejer). Men nu när jag kom hem så upptäckte jag att jag missat något fantastiskt, själva brölloppet! Folk skriver i sina bloggar, hur fantastiskt vackert det var, hur de börjar gråta hemma i soffan. HUR KUNDE JAG MISSA DETTA? GÅR DET KUNGLIGA BRÖLLOPPET I REPRIS? fanfanfan... 


Jag får trösta mig med min största kärlek här i livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0