orientering

Vi hade orientering idag, jag tycker det är kul, trots att jag är sämst på det :) men när alla andra klagar måste ju någon vara positiv, right ? :) Sen åkte jag och typ aa några andra till donken, vi satt där alldeles för länge, men det var mysigt iallafall. Nu ska jag kanske färga håret ? annars sitta och skratta famför Goldmember. Sen missar väl ingen debatt ikväll ?, älskar det !

Vet inte om ni visste, men varje torsdags morgon vid halv åtta så spelar bandit en aucustisc version av en vanlig låt.. Det är alltid lika bra, verkligen topen! Imorse var det snuff med slipknot, vilket är en av mina favoritlåtar, men ni måste iallafal lyssna in det någon gång om ni inte gjort det!

YASMINE FYLLER 15 IDAG ! GRATTA HENNE :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga lite nu då!

2009-05-13 @ 21:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0