if you care dont ever let me know

Besatt av snuff, fortfarande!
Sitter nu och pluggar hemma hos min farmor & farfar, så otroligt mycket skönare, brukar göra det ibland om jag orkar. Dagen har varit katastrof ! No provet gick så sjukt jävla dåligt, det har nog aldrig gått så dåligt på ett prov. Hoppas det räckert till ett G... Sen fick jag veta betyget i matte och engelska, VG. Väntat .. Blir så irriterad på att min grupp inte kan få mvg i matte trots att jag går i snabb grupp. Vissa har G i min grupp när andra grupper har vg, sjukt frustrerande. Funderar på att byta ner mig nästa termin så jag kan få mvg... jaja, back to work !


Kommentarer
Postat av: yasmine

dummaste jag hört erica som sagt kunskap räcker längre !

2009-05-26 @ 23:04:50
Postat av: yasmine

dummaste jag hört erica som sagt kunskap räcker längre !

2009-05-26 @ 23:05:08
Postat av: erica

Sant, men fem poäng...

2009-05-27 @ 16:12:29
URL: http://erica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0