Honey

Det var sista avsnittet av debatt idag, katastrof :( nu får jag vänta tills 18 augusti..
Idag har jag varit i stan med mamma, stötte även på moster och var med henne en stund. Jag hittade iallafall en avslutningsklänning och ingen är gladare än jag! Den är vit och super söt från hm. Mamma tyckte det liknade en "Ida klänning" som hon sa. Typ sådanna som de hade i barnen i bullerbyn och så, och jag älskar deras kläder så det gjorde mig ingenting. Annars har jag inte gjort mycket idag och imorgon vet jag inte vad som händer.
Ha det bäst !


jag längtar till sommaren & Grekland!

Kommentarer
Postat av: Erica och Sofie

hej

kolla på våran blogg=)

2009-05-23 @ 10:35:45
URL: http://izcaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0