i cant fight the tears

De senaste dagarna har det varit blandade känslor, mycket tårar, väldigt mycket tårar. Jag som mådde så jävla bra förra veckan har nu gått till botten igen. Jag som trodde att allt skulle bli så bra mellan oss igen, det var det vi sa, vi skrattade åt att vi hade varit off med varann.. Men sen gjorde jag ett misstag, ett stort. Men jag hoppas du förstår att det inte var menat med flit. Hoppas verkligen att du en dag förstår det för jag vill inte förlora en vän till. På senaste tiden har jag förlorat alldeles för många, de går inte att räkna på en hand. Men jag  hoppas att snart så kommer jag hitta till baka till några av de iallafall.  Men jag hade sagt till mig själv att det är inte värt att kämpa längre, för i slutändan så spelar det ingen roll, vännerna försvinner ändå. Men nu kommer det till dig, och du är speciell, du är värd att kämpa för.
så dagen igår slutatde i tårar, min kudde var blöt. Dagen idag började med tårar emn av en annan anledning, jag började bråka med mamma. Hon började gråta och att se sin förälder gråta är bland det jobbigaste som finns. Så jag började också gråta. Mamma drog, gråtandes och jag likaså jag. Jag skulle hem till pappa för jag orkade inte vara kvar så på vägen dit ringer mormor och frågar varför mamma kom dit gråtandes, och eftersom att jag redan grät innan hon ringde började jag gråta ännu mer när hon ringde. Hon började kasta all skit på mig, det var helt plötsligt jag som fått mamma att gråta hon trodde att jag tyckte det var roligt. Hon fick mig att må så jävla mycket sämre än vad jag redan mådde, hon kastade verkligen all skit på mig. Hon visste inte att jag redan mådde skit, men ändå. Jag förstår mig inte på dig. Det är dig som jag är som mest sur på nu, så mcyket illska till dig.
Men det värsta är att det finns en person just nu, en person som jag verkligen litar på, som betyder något. Som inte bryr sig. Jag förstår nu att du har aldrig brytt dig, jag har alltid kunnat prata med dig, men nej du har aldrig sagt något till mig. Det är aldrig mig du kommer till. Det gör ont i mig. För du betyder otroligt mycket för mig.

Varje gång när tårarna kommer fnns det en person som jag vill ringa till, men det går inte.
 jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Mattea

Stackarn:(, hoppas det blir bättre!

2009-03-16 @ 19:55:40
URL: http://mattea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0