You'll be the prince and I'll be the princess


skolavslutning var det idag ja. Dagen har gått väldigt fort och varit väldigt mysig, men inte särskilt händelserik. Började då i skolan, det var roligt och söta lilla minna fick gå upp på scenen för att ta emot pris :) efter skolan åkte jag till min kusin som nu gått ut sexårs, skit söööt ! Efter det åkte jag hem och somnade i soffan innan jag åkte till denise där vi grillade och hade det mysigt. Sen har dgen bara flytit på och nu är jag hemma igen, kvällen blev inte riktigt som planerat, menmen. jag är ändå trött så det gör inte så mycket ;) Juste vi har gått runt och sjungit hela kvällen, haha.

Taylor Swift - lovestory
( vet inte vad som hände med videon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0