lista, oerhört tråkigt jag vet...

Vad blir ditt namn baklänges? tläf acire

Har en dröm gått i uppfyllelse? tror inte det
Tycker du att sengångare är söta? vet inte hur de ser ut..

Första sporten du gick på? gymnastik

Vad är du mest rädd för i hela världen? hmm..

Är du mörkrädd? älskar mörker :)

Riktig gran eller plastgran? riktig

Har du någonsin sminkat dig som punkare? inte vad jag komemr ihåg

Sjunger du på toa? nej ?

Vilket land vill du åka till? överallt

Vad ska du göra NU? borde packa klart
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? njea
Har du varit med i en rättegång? nej
Senaste piercingen? haha öronen ?
Har du varit på ett party? jorå
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din syster? har ingen syster
Har du varit utomlands? ja
Vad ska du göra i helgen? ´ha kul
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? ring jag kommer vara vaken hela natten, puss
När va du riktigt sjuk senast? jag är typ aldrig sjuk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0