it was real

Sitter just och kollar på vädret för midsommar och det ser inte ljust ut alltså, 13 grader och regn, jippie! me jag är inte den som är negativ, det är ju midsommar vafan den ska firas anyway ! Jag har sett fram emot det länge nu, visserligen ska jag inte göra något speciellt bara vara på landet med underbart folk. Som alla år. Samtidigt som jag sitter och grubblar över vädret sitter ludde i usa med strålande sol och kokande hetta, skoja inte att man blir avundsjuk !
juste idag köpte jag en dator, okej nu ljög jag, farfar köpte en dator åt mig, love you !



HAHAHA midsommar 2006 tror jag ? så jävla roligt !




min älskling!!


jadu, man så ju lite annorlunda ut, minst sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0