i'm alive

Ja, som ni märkt så har jag varit lite off, det beror mest på ingen ork och ingen tid. Men också för att jag inte skriver om något intressant..  Jag tror jag bara ska skriva när jag har något att säga, eller helt enkelt när jag har lust. Det tråkigaste är att bara läsa om vad jag har gjort, just därför ska jag skriva vad jag hållit hus de senste dagarna.
Onsdag : Bio, Australia, riktigt bra , sevärd!
Torsdag:
Flottsbro med Ludde, Minna, Kajsa och Dennis. Kul ! 
Fredag: Yasmine sov hemma hos mig, mysigt !
Lördag: Slapp dag med Yasmine och tv spel! Bio på kvällen med tjejerna, kul! Efter blev det lite konstigt, bussarna var cp och blablabla. Kom tillslut hem vid typ tolv, då sov Kajsa hos mig, vi lyssnade på Kent ( höhö) typ hela natten, och snackade.
Söndag:
Tv spel typ till två, ( yes, jag är beroende ) Sen drog vi till stan, köpte två tröjor från gina tricot :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0