erica goes damp

Då har jag fått den här lördagen att gå också :) Hehe, min kväll igår. Jag var typ skit sur, på pappa och några andra.. Och eftersom att alla dissade mig, eller okej två, så fick jag ännu mer damp, hehe. Så jag stängde in mig på mitt rum vid typ halv åtta, pratade i telefon typ två timmar, kollade på tv, diskuterade lets dance´över telefon.. sen somnade jag väl med smink och kläder runt tio. haha. Så på morgonen i morse var jag fortfarande sur, väcktes vid halv tio av sms, skit jobbigt då blev jag ännu surare typ, så jag stannade på mitt rum och kollade the hills ( som jag typ fastnat för :/ ) sen gjorde jag iordning mig vid typ elva, gick ut till köket och bråkade med pappa. sen åkte jag till moster, sen hem till mamma. oups.. nu är jag hos mamma och stannar här : ) men imorgon ska jag hem till farmor och farfar på julgransplundring (?) antar att det är roligt för mina lite yngre kusiner..



 


VILL HA TILLBAKA SOMMAREN NU !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0