everything you do is beautiful

Snart kommer tårarna spruta, snart, men inte ännu. Jag mår inte alls bra just nu, nej det kan man inte påstå. Det har att göra med en massa olika anledningar men främst för att jag har förlorat två av mina närmaste vänner. Det känns inte bra, det tror jag att alla förstår. Varför vi inte är vänner längre tänker jag inte ta upp, jag vet knappt själv. Allt har gått så fort, för mindre än en månad sen mådde jag super, men nu känns det som att jag ligger på botten.
Jag vet att båda personerna vet vilka de är, så namn är inte värt att skriva ut.

Jag kommer aldrig glömma våra minnen tillsammans de är så många och så underbara, jag kommer aldrig glömma våra dagar och inte heller ditt underbara skratt. Bara jag var i din närhet så blev jag glad, du spred lycka omkring dig. Jag trodde aldrig att det skulle vara såhär svårt att inte ha dig vid min sida, men det kommer bli så mycket svårare än jag trodde. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma oss. Jag vet hur stark du är, så stark kommer jag aldrig bli. Du skulle klara dig igenom allt.  Du är en så otroligt fin människa kom ihåg det, och kom ihåg att jag älskar dig.

Och till den andra personen. Jag tror aldrig att någon kommer förstå hur speciell du var för mig. Jag tror inte att någon kommer lära känna dig på samma sätt som jag gjorde, ingen kommer förstå personen som du egentligen är, som ingen ser, din sida som du inte vill visa. Den sida som jag känner, ditt riktiga jag. Problemet är att du bara ser andras fel inte dina egna, det är just därför vi står där vi står nu. Jag har förlorat dig, men helt ärligt vet jag inte om jag vill ha dig vid min sida, ha dig som min vän. Jag är osäker. Jag tror det lutar mot ett nej, för du kommer aldrig inse dina fel, och du har redan gjort ditt drag. Det går inte att ändra på, men kanske var det rätt, kanske behövde jag inte dig lika mycket som någon annan. Det gör bara så ont att bli sviken för någon annan. Men jag ska ändå vara glad, för jag vet att det kan lösa andras problem, så jag är glad för din skull. Dina hemligheter följer med mig i graven, hoppas du vet det.
  

Båda två har påverkat personen som jag är idag, posetivt. Jag är glad för att jag fått chansen att lära känna er. Jag vet att ingenting kommer bli som det en gång var. Men jag hoppas på att vi iallafall kommer kunna säga hej till varann.
I will always love you.

Kommentarer
Postat av: -

jag kommer sakna dig

2009-02-01 @ 23:30:49
Postat av: clajan

Hej Erica. Det var länge sen du skrev nu. Undrar bara hur du gör för att få sånt fint hår? Hur gör du för att få sån fin blond färg? Skulle själv vilja bleka men vet själv konsekvenserna. Du är ju brunett igentligen. Hur gör du? Behöver lite tips för att kunna övertala mina päron.

Din blogg är rolig att läsa. Förtsätt skriva är du snäll.

2009-02-12 @ 21:15:05
URL: http://sicla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är stark, allt det här kommer att gå över ge det bara lite tid. det löser sej. äsch fan jag suger på att peppa andra men du fattar vad jag menar /: ?

du är stark

2009-02-23 @ 18:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0