back in Sweden !

Saknat mig ? Nu är jag iallafall hemma i älskade Sverige igen efter en riktigt rolig vecka i Österrike med skidåkning och umgänge. Verkligen en upplevelse för livet. Synd bara att vädret inte har varit perfekt, en dag med sol. Sen resten av dagarna har det varit dimma och snö snö och ännu mer snö. Snö djupet låg runt två till två och en halv meter. Jobbigt när man åkte en hel del "off pist" jaja, det gick bra det med, mycket ramlingar bara, höhö. Bilder finns tyvärr inte just nu, min sladd är någon annanstans. Vet inte riktigt var.  Kanske kommer senare, man vet aldrig. I övermorgon börjar skolan igen, det ska väl bli ganska roligt att träffa alla igen. Kommer nog bli en ganska lung vecka, för sen är det prao som gäller, kommer nog bli roligt.

Nej, nu ska jag snacka i telefon hela natten. Puss och hoppas alla haft ett bra sportlov!

Jag skulle jätte gärna vilja veta vem som skrev den  anonyma komentaren till everything you do is beautiful, jag har ju mina tankar, kanske någon som börjar på j ? jag blev glad iallafall så tack.




Kommentarer
Postat av: kristina

jag har saknat dig:D:D

2009-03-02 @ 18:17:47
URL: http://jagheterkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0