klackisar

Jag och Angelica skulle ju bada, men det blev inte så för när jag kom till telefonplan ( påväg hem till anton ) så började det spöregna. Så jag Angelica och Anton satt hemma hos Anton tills typ fyra. gjorde inget alls.. Sen fick jag och angelica nog av att bara sitta inne hela dagen så vi åkte till stan och tog en fika på waynes coffe, fantastic. Sen kollade vi runt lite, köpte ett par pumps från belle, röda med guldig klack, låter hideous, men de var sweet. De  passar förhoppningsvis till klänningen jag ska köpa från gina till 100 - års festen jag ska på snart. ser fram emot !!!!! ( och nej ingen fyller hundra en fyller 60 och en 40, så de har fest tillsammans ) det ska bli otroligt kul! Småland den 5 september, nice.

gina tricot - 249

nu ska jag lägga mig i ett bad med min solo och en kexchoklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0