trött !

Det första jag gjorde när jag kom hem det var att gå och lägga mig. har knappt orkat hålla ögonen öppna i skolan allt blev helt suddigt när jag läste och jag fick bara ännu mer ont i huvet än vad jag redan hade. hade ont i huvet igår också, mamma säger såklart att det beror på att jag dricker för lite, och visst det kan ha något med det att göra. men aldrig att det bara är det som får mig att ha så ont. aja, skolan idag var typ helt vanlig våran längsta dag som inte är så lång men till halv fyra.. ikväll blir det läsa i en bok som ska vara klar med recension och allt tills på fredag har typ 40 sidor kvar i boken ! dåligt planerat av mig... imorgon är det ju AIK - Djurgården , vet inte riktigt än om jag ska dit och kolla eller om den ses hemma på tv, beror väl lite på väder och liknande.


skor - topshop
linne - red label
grå tröja - hm
sjal & väska hittade jag hemma
jacka - manhattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0