torsdag..

trött är presic vad jag är nu ! kunde värkligen inte gå upp i morse.. men när jag väl kommit upp så gick allt bra, ända tills engelskan vid ett.. jag fick 67 poäng, MVG gränsen var 69 , och jag gjorde världens slarvfel, hade jag inte gjort det hade det blivit MVG ! men tycker nästan mer synd om ludde & sebbe, de fick 68 haha . men stackars lilla ludde var sjuk idag, igår också för den delen .. jag och yasmine var nte med på idrotten idag så vi skulle typ gå promenad, så det gjorde vi lydiga som vi är ;) pallade lite äpplen här och där.  gottgott :) har nog inte hänt något annat i skolan idag.. på vägen hem tänkte jag & albin ta 704 hem, klockan var 04, den gick 07 , så han bah det är chill. jag bara okej . så vi skulle gå fram till bussen, och väl framme så åker bussen ? snacka om att jag fic´k damp :) men vi tog tåget istället .   så nu är jag iallafall hemma :) mår lite dåligt så jag ska nog plugga nu, sen om jag pallar så kanske jag & embla ska dra till stuvsta och kolla på tränng.. men får se om jag pallar..

 

dagens outfit,
jeans bikbokl
skor converse
väska hm
shorta hm
skärp , ingenaning
linne red label


bild på mig & yasmine i våras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0