torsdag

dagarna bara rullar förbi, det är ju redan torsdag, helt sjukt ! men denna torsdag har varit som alla andra dagar i skolan typ, har inte hänt något speciellt, inte äns veckans höjdpunkt var rolig idag, bild. men det är bara för att vi har världens sämsta vikarie, våran underbara lärare enikö är mammaledig ;( , hon är en av våra bästa lärare, verkligen. och han som vi har nu har ju ingen aning om vad vi kan och hur bra vi jkobbat tidigare och så vidare, så jag är väldigt orolig för betygen, men jag hoppas han ser det som enikö ser och att det ändå går bra för mig, jag vill inte ha sämre betyg pga en lärare liksom.. men enough of that ! jag är iallafall stolt över mig själv som har gått en hel dag i skolan utan smink ! sov ju hos pappa igår, men är hos mamma, och har typ de smink som jag alltid använder i en neccesär som jag tar med mig mellan mamma och pappa, men den var ju hos mamma, hade bara en gammal faundation och en lila ögonskugga hod pappa :D haha inte mycket att komma med så det blev en naturlig erica idag .. ikväll blir det svenska och no plugg som gäller !

sitter och äter avokado just nu,
det är bland det godaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0