stan snart :)

ja jag ska ju till stan senare, jag skulle åkt direkt efter skolan med jag slutade tidigare så mamma hade inte slutat så jag fick gå hem en stund först.. ska snart möta mamma så åker vi in till stan .. jag kan värkligen inte bästämma mig om jag vill ha en väst från stadium eller om jag ska ha en svart jacka med knappar och ett skärp, haha låter jätte fult men den är iallafall fin :)
ajuste det typ är någon som smsar mig ? han typ heter martin och kan typ inte svenska ? haha, men han har världens sämsta engelska, så han är typ från något annat land ? haha aja ;)


 haha skit fin bild , not.

svart tröja - H&M 198 :-
vitt linne  - red label  ?:-
jeans - bikbok 399:-
låga converse- footlocker 599:-
väska - H&M 198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0