söndag morgon .

vaknade väldigt tidigt idag, 09.40 .ganska skönt det med, så har man ju en längre dag framför sig . Jag vet inte vad jag ska göra ídag. Det snackades om att plugga idag istället för imorgon, jag och några kompisar. Men eftersom att vi är lite smått osams, eller jag iallafall är lite smått irreterad på dem, så vet jag inte om jag har lust. Plus att vi hade bästämt att vi skulle göra det imorgon, men sen jelt plötsligt säger nån nej på södag istället och idag har jag verkligen ingen lust plus att jag inte har no böckerna med mig hem .. Jag ville träffa min moster idag, som är gravid. Och vi hade typ snackat om det. men nu ska hon tydligen till skärholmen med mormor och det pallar jag verkligen inte. så jag tror det blir att stanna hemma för mig idag, kanske drar till pappa lite tidigare. Hårfärgningen blev lyckad, inte så stor skillnad bara att min utväxt är borta nu, härligt härligt :)
 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0