plugg

matchen slutade 3-0 till huddinge. hahahaha :) det var fruktansvärt kallt, hackade fan tänder, och det är ju bara september liksom ? efter matchen så väntade jag poå bussen för jag kunde värkligen in6te gå, hela min kropp var en isbit. så jag tog 704 till centrum, men nikita, väl i huddinge fick vi vänta en timme på 705.. haha, gick in på pressbyrån och köpte te. och lite annat , sen satt vi och väntade, och jag typ spillde te  på marken, så råkade det typ skvätta på en tjej som stog där. hon började typ borsta av benen och nikita kunde inte hålla sig för garv, haha. mycket roligare än vad det låter :) sen satt vi på 705 i typ en halvtimme.. när jag kom hem pluggade jag och kollade på top model :)
nu ska jag ta med mig böckerna ner i sängen och troligtvis somna :)

älskar att det finns så mycket äpplen på träden, tar typ ett från varje träd jag går förbi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0