orientering !

jag är så fruktansvärt grym på orientering ! shit asså jag klarade alla kontroller på en timme och fyrtio minuter helt själv ! och det var ju inte vanlig orientering utan stjärnorientering då man ska springa tillbaks till start mellan varje kontroll. så det blev väldigt mycket springa fram och tillbaka.. men jag fixade det och med tanke på att jag inte tränat på typ en månad så hade jag förvånandsvärt bra kondition ! sen efterår så fick jag damp, för jag och några hade bestämt att vi skull dra hem till någon av oss, men sen så drog bara alla hem ? så jag som skulle äta middag hos mormor& morfar ikvbäll åkte hit direkt istället. sen har jag varit här ganska länge sov i typ två timmar förut också, riktigt härligt ! nu blir det snart middag sen blir det väl inte så mycket mer..
har inga bilder från idag tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0