missnöjd !

fyfan vilken  dålig dag . men det var väl bara för att det blev en bra dag igår ?  tisdagar är den sämsta skoldagen , det ända kul är engelskan. så när det väl var engelska så blev jag glad :) jag kände mig fruktansväst safe på ett MVG i engelska ! men jag hade missförstått hela jävla skiten så man kunde bara ha två fel på två prov, och det var bara en i klassen som klara, inte jag. så jajg blev fruktansvärt missnöjd. sen åkte jag ju in till stan, men köpte absolut ingenting ! hur fan lyckas man liksom ? jag märkte att jag inte alls passade i en sån jacka som jag ville ha, så jag tänkte ju köpa en väst dårå , men mamma tycker att den inte är användbar så vi hade typ värsta bråket, vilket iochförsig inte är något ovanligt, så det blev iallafall ingwn väst. men jag la undan den eftersom att den var slut på tre av fyra stadiums.. men jag vill också ha en skinnjacka, men hittar ingen fin som liksom inte ser för plastig ut.. så jag får väl börja med vinterjacka diräkt istället, för ajg kommer aldrig hitta någon som jag blir nöjd med..  och nu kom jag hem för typ tjugo minuter sen datorn krånglar, som vanligt .. och jag är så jävla ttrött somnade liksom på tåget ? men nu börjar top model ,
pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0