måndag kväll !

ja nu är jag hemma igen kom hem för typ en halvtimme sen fast jag gick från kajsa för två och en halv timme sen -.- bussen körde förbi mig och yasmine så vir var liksom tvungna att vänta i en halvtimme till  ! fett irreterande.. sen fick jag vänta i tjugo minuter vid huddinge sjukhus, men där gick jag till pressbyrån och köpte sofies mode ! sen när jag kom hem läste jag och så.
haha ví hade jätte kul hos kajsa, gjorde typ massor, vi gjorde dethär när man blandar grejer sen ska en ha ögonbindel och äta. och jag och kajsa gjorde först typ med massa skit i , sen när det varf min tur så spydde jag ! asså fyfan vad äckligt det var, har aldrig ätit något liknande och jag seriöst spydde, nej fyfan vad vidrigt !




haha kajsa bor så långt bort att det finns får på ängarna !
men det roligaste var när kajsa fastnade i trädet haha !


hoppas ni hafte n bra dag ! min har varit toppen !

Kommentarer
Postat av: kajs

snygg pose jag gjorde

där uppe i trädet :)

ser typ ut som en fet

gorilla som fastnat haha ? <3

2008-09-23 @ 07:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0