lördag ..

den här lördagern skulle kanske ha spenderats med embla men så verkar det inte bli.. eller hon har inte hört av sig, vilket hon skulle göra om hon kände sig bra, hon har varit sjuk. så jag och mamma ska kanske åka någonstans typ stan eller skärholmen och köpa lite saker. sen har jag ingen aning. blir  väl troligtvis inte så mycket mer. men vi får se helt enkelt :) känner mig jätte tråkig som inte har några bilder att lägga ut ,men här får ni iallafall en bild på det mysiga höstvädret ,

                      

Kommentarer
Postat av: embla

förlåt hjärtat , jag glömmde ahr så mycket i huvudet nu . men vi träffades ett tag i farsta juu :D

2008-09-27 @ 18:48:39
URL: http://emblaholm.blogg.se/
Postat av: Erica

Det är helt okej hjärtat, kände mig inte så bra, hade jätte ont i huvudet och så. men somsagt vi sågs ju ändå ! <3

2008-09-27 @ 18:51:23
URL: http://erica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0