lördag kväll .

sitter nu hemma hos mig tillsammans med embla. kom typ hem för en liten stund sen.. efter att vi varit hos embla så skulle vi kolla på innebndy i tomtberga, men det var tydligen inget. så jag gick till ica ochfick min efterlängtade franks :) haha, sen gick vi ner till centrum, köpte lite godis och sådant på foodmarket. sen träffade vi markuz och mathias som typ inte gjorde något.. vi var i centrum en stund, typ gjorde inteså mycket. sen tänkte vi att vi kunde ta bussen till fruängen där den sen vänder och åker hem till mig, men det var typ fel. så vi gick av vid rosenndal där vi fick vänta en stund på att den rätta bussen skulle komma. men sofia fortsatte typ till någon annan.. sen aa kom vi hem och typ är skit trötta.. ska typ inte göra så mycket, tänkte ju först träffa fredrik, men det blir typ inget med det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0