kallabalik

haha rubriken ? nej men det var yasmine som sa det helt plöttsligt, 0och det är nu mitt nya favorit ord , haha. låter så härligt :) aja. efter skolan så drog jag yamine och minna hem till mig för att plugga, så vi pluggade en hel del om kina och diskuterade , för man måste ju liksom reflektera själv. imorn blir det då prov på kina, so. ett ganska stort prov, och det ända vi kommer ha i geografi så det är ganska viktigt också. men jag känner ändå att jag kan ganska mycket, men jag ska nog plugga lite senare ikväll också.   annars så händer det nog in6te så mycket ikväll, top model bara :) förstår inte hur det kan ha gårr tio sesånger men det är ju fortfarande braliksom ? sen blir det nog att gå och lägga sig tidigt också.. ajuste jag duchade imorse, och fönar sen håret dårå. och hela min hårfön börjar lukta bränt ? så jag blev jätte rädd för både kajsas och yasmines har börjat brinna en gång .. och jag vill värkligen inte att det ska hända. men jag kommer nog önska mig en ny när jag fyller år :) det är inte långt kvar nu , 17 oktober.
 och det var en lite komisk grej som hände idag också :) helt plötsligt säger minna : titta han bajsar. vi tänker typ aja whatever liksom för hon satt typ och tittade i en tidnig så vi trodde det ju var där, men hon fortsätter säga det och typ as garvar , så yasmine går fram och kollar och minna säger : nej där ute! så utanför mitt fönster är det som en parkeringsplats, för de som bor i lägenheterna. och där står en kille och bajsar, han var typ sex sju år . haha !



  

dagens outfit :
jacka - manhattan
turkos tunika (?) - hm
vitt linne - hm
skor - belle
väska - hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0