kall & trött .

ja somsagt så var jag och kollade på embla & fannys dans. haha ganska kul antar jag ;) dansen började fem, tjugo i kom vi till centralen, vilket betydde att vi var tvungna att springa till tunnelbanan och väl på odenplan , springa till dansen.. men vi hann iallafall :D efter dansen så åkte vi till huddinge, där vi skulle till tomtberga hallen för att kolla på jonas träning, men den var tydligen slut, och det var match mellan 94 & 92 orna.. så jag tänkte köpa en franks menn självklart var de slut :( men sen kom jonas iallafall och vi va en stund med honom.. sen åkte jag hem och aa, kom typ nyss hem..
min skoldag var typ helt vanlig, fick tillbaka en so uppgift , VG på den .. det är väl helt okej.. bara en i klassen som fick MVG .. sen var det no & jag somnade, vilket inte är så ovaligt, måste skärpa mig !
imorn så ska jag nog vara med Minna och typ göra en grej till skolan, om hon inte glömt -.-  haha :)



iloveyougirl!


nu blir det american pie 2 på sexan ;)
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0