hos embla .

hann inte skriva imorse för det var väldigt stressigt, så jag skrev värsta inlägget från mobilen , precis när jag var klar så ringer det, och allt försvinner.. så jag pallade inte skriva om.. aja, väcktes imorse vid tio av att pappa ringer. vi skulle ju gå på AIK -  göteborg matchen . så ringe jag embla och hon ville också hänka. så jajg pappa och embla åkte till solna och såg matchen.. matchen slutade tyvär 0-0 med ett bortdömt aik mål ? det kan man ju säga vad man vill om med den skaen, men jag tyckte iallafall det inte var rätt.. haha såklrt ;) sen åkte vi till huddinge, träffade Sofia . och nu sitter vi hos embla och gör typ ingenting..  ska snart kanske träffa några , eller aa jag vet inte.. puss <3


inte från dagens match ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0