härligt väder .

det är 28 grader ute och här sitter jag inne vid datorn, käns inte helt rätt.. menmen !  ska iallafall på aik - djurgården ikväll, ska blir roligt!  skolan idag var också rolig, eller det kanske mest var jag som var flummig , haha. men roligast var non, haha typ garvade hela lektionen åt vad vet jag inte, men jag satt så bredvid ludde så det är svårt att låta bli..  sen blev det lite för mycket och hela klassen var typ cp, så läraren fick damp och sa att man kunde gå om man inte ville veta vad som man skulle kunna till provet och typ mer än helften av klassen gick , men jag kajsa och putte satt kvar, som ett fåtal andra också gjorde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0