fredag ..

  

idag så var jag med minna efter skolan. vi åkte till balingsnäs där vi träffade Lina, sen åkte vi hem till henne en stund.. hon bor typ låååååååångt ute på landet ! hur mysigt som hälst, vid vattnet ..  där bussen bara går en gång i timmen, haha. så sen därifrån så skulle vi till gladö stall. de rider ju.. lina skulle typ tävla. jag och minna gick mest runt och kollade och så. sen drog jag till huddinge, för at sen åka till pappa och hämta skolfotot som kommit :) lilla ludde var frisk idag och smsade mig och bah: skolfotot har kommit , jag blev fett glad. så iallafall jag åkte hem till pappa och det första jag gör är att kolla på bilderna, som jag faktiskt blev ganska nöjs med.. iallafall ensambilden. kanske inte jättebra, men för mig var det bra :) klassfotot var väl lite sämre.. sebbe var fan värst, såg ut som de som dör i the ring . haha :) sen tog jag tåget hem till mamma, där jag träffade moster, som skulle hem till oss på midag. hon óch lite annat folk .. haha :)
ja och nu sitter jag här ..

 
orkade inte rotera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0