fredag (slapp) kväll .



rubriken stämmer verkligen :) ska absolut inte gör någonting alls, somnade liksom halv sju till mit favorit program SCRUBS ! hur lyckas man ? var ganska rastlös förut så jag tänkte fixa ny design,  är så fruktansvärt trött på den nu varande, funderar även på att ha en bakgrundsfärg, men tycker personligen att det är lättare att läsa om det är vit bakgrund, men vi får se :) men jag har så dålig fantasi så det blev inget, kanske fixar något senare ..  men jag åkte iallfall till centrum förut, behövde en ny bh och ville ha en sjal.. så på bussen träffade jag Linnea och hennes kompis Kajsa, de skulle till donken så jag följde med dem dit. satt där i typ två timmar ? snackade coh så . sen gick vi till hm där jag köpte vantar och en sjal, men det blev ingen bh. får bli en annan dag .. imorgon blir det skola, trotts att det är lördag, men det är 50års jubileum, så vi ska ha lektioner och hela skiten, föräldrar ska typ också komma.. gansak coolt,min  farmor, farfar, farbror, mamma, pappa, moster och moster har gått i den skolan, sen nu jag :)



( mina vantar.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0