färgar håret !

sitter just nu med hårfärg i håret och det kliar som fan ! men jag är duktig och kliar inte, haha !

har precis kollat på embla älsklingens blogg, idag skulle det ju ha blivit ett år för henne och jonas, men det tog slut för typ tre veckor sedan. Jag kollade på vidion du lagt ut och den fick mig seriöst att gråta! jag vet hur mycket ni verkligen älskade varandra och jag tror att båda fortfarande gör det även om jonas verkligen inte visar det, men jag tror aldrig att han kommer glömma dig hjärtat, du har betytt fruktansvärt mycket för honom det är jag säker på ! jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dig, och att jag värkligen har dåligt samvete för saker jag sagt och tänkt ! för du är verkligen en helt underbar person och en tjej som betyder så otroligt mycket för mig. Du förtjänar så otroligt mycket mer från mig !
jag älskar dig enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0