bra dag :)

japp min dag har varit bra :) det började ju med skola, som jag faktiskt inte tycker är så jävla tråkigt som alla andra? asså visst det är ju inte det roligaste som finns men det funkar ju liksom :) sen åkte jag somsagt till pappa och fixade lite grejer. sen mötte jag upp mamma på tåget hon tog min tio kilos väska och jag gick av i huddinge :) där träffade jag bästa vän embla, väldigt länge sen.. vi gick runt i centrum en stund, sen gick vi till donken, köpte en milkshake och hade allmänt trevligt.. sen drog vi hem till henne. snackade mest, hon pluggade lite, jag hjälpte henne med att sy fast klämmor som ramlat av från hennes löshår.. sen vid halv nio kilade jajg ner mot centrum för att ta bussen hem , på bussen träffade jag isabella&elin, trevligt med sällskap :) när jag kom hem hade mamma bakat muffins och min solo tidning hade kommit :) så det kan ju inte bli ett bättre avslut på dagen :) så sitter nu med bärbara datorn och läser solo:) imorn ska jag nog in till stan med mamma för att köpa lite grejer, en höst jacka / väst bla..


gammal bild på mig och embla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0