bad update !

ingen blog idag, men det blev lite stressigt imorse skulle ju somsagt till skolan på en lördag ? :S haha. men det var ganska kul. vi hade so & no , skulle göra denver på son och hålla på men vätgas på non. kulkul. de hade satt upp bilder på de 20 avgångs klasser, där hittade man några igenkända ansikten ! haha. sen gick jag  hem till pappa och hämtade lite grejer sen åkte jag till mamma, pappa skulle nämligen bort ikväll.. så jag kom till mamma en dag tidigare. vi ska nog bara ha hemma kväll med film och liknande. ska även färga hennes hår :) kulkul ! imorn vet jag inte vad jag ska göra, det är typ någon "fest" för att vi vann division tre och kom i divison två, men jag pallar inte gå för mina tränare typ hatar mig av någon anledning :D men funderar på att sluta och gå tilbaka till handbollen, saknar det !


James blunt är sjukt bra ! älskar hans musik och texter ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0