avundsjuk !

är fruktansvärt avundsjuk på min kära vän emelie som jag tyvär inte träffar så ofta. men hon ska iallafall på¨coldplay ikväll! asså shit, har verkligen velat gå på den, men ingen an mina kompisar lyssnar typ på sån musik liksom. sen för typ två månader sen så sa mamma, okej men jag kan gå med dig. och jag tänkte aa okej det funkar väl , så jag skulle fixa biljetter med självklart var de slut ! och nu ska emelie då på den ikväll . men jag får väl vara glad för hennes skull :) <3

´
eric och emelie, vi sitter typ och grillar korv & marsmelleows :)
mysigt värre , haha.

Kommentarer
Postat av: embla

jag gillar den musiken ..

2008-09-22 @ 15:43:12
URL: http://emblaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0