17/9

 

jacka - manhattan
vit l¨ång stickad tröja - bikbok
väska - hm
skor - din sko
sjal - minnas


Dagen började med hemkunskap och vegitarisk lasagne :) den blev god, trodde faktiskt inte det men den var god :) sen hade vi bara vanliga tråkiga lektioner typ . Började kolla på film på spanskan, typ en skräckfilm. Den var faktiskt läskig :S haha :)
Ikväll blir det nog att åka till källbriknk, mitt lag har match. Men jag ska inte spela, ljumskeproblem.. Men jag och linnea ska troligtvis gå och kolla. Men tror att vi ska förlora den matchen med flit, för vi vill inte komma upp i en högre division med det laget.. Har ju ett annat lag också där vi nu har kommit upp i division två :)  måste antagligen plugga också .. Men jag är så less på det just nu .. Ska nog lägga mig med min älskade solotidning en stund först . Ha en fortsatt bra dag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0