what are we having for dinner?

kom nyss hem trötttrötttrött! är ensam idag, vilket betyder att jag måste göra middag själv, vilket betyder att det inte kommer bli någon middag -.- hah aja vi får väl se om jag lyckas koka ihop något.. lämnade in min saga igårkväll, eller maila den till min lärare. Fick tillbaka den idag VG+, visst det är helt okej, men jag är ändå missnöjd. jag har lagt ner mycket tid till den här sagan sen fick jag stressa ihop ett slut och det blev vg+. men jag brukar liksom få vg så det är ju ingen skillnad, jag menar det står ju ändå bara vg i betygen. men jag kunde ha fått vg utan att anstränga mig särsklit mycket, men nu blev det vg ändå.. men livet rullar vidare. hade tänkt att jag skulle uppdatera datorn idag så att jag kan ladda ner iTunes till den här datorn också, men något är fel..


gaaah vad gott det ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0