minnen är det finste man har !

i stort sätt hela mitt liv har jag bott i snättringe/stuvsta i en villa,med underbar tomt och underbara grannar. bodde i ett område med mycket barfamiljer och en av mina absolut bästa vänner bodde bara några hus ifrån mig !  verkligen helt perfekt. jag gick i världens bästa skola, med en helt underbar klass. tog bara fem minuter att gå dit, super bra! men för ca tre år sen så sålde vi huset och jag bor numera i lägenhet både hos mamma och pappa.. vilket jag tycker är fruktansvärt tråkigt ! saknar villa livet, och alla fina hus och alla kvarter, där man hittade överallt! idag gick jag förbi där jag bodde förut, gick över min gamla skolgård och alla minnen kom tillbaka. när jag gick förbi mitt hus så blev jag nästan tårögd ( låter helt cp, men det är sant !) , de som flyttade in efter oss har förstört hela huset! de har byggt ut jätte mycket och man ser inte äns att det är samma hus längre, tycker att det är så fruktansvärt tråkigt ! livet då  var mycket bättre då, helt ärligt. allt var helt underbart, har aldrig varit så lycklig som då! saknar mina två bästa vänner som alltid fanns där ! vi tre var osärbara sen sexårs till sexan! men sen hände något och nu ses vi knappt längre ? men det är helt underbart att ha upplevt sån vänskap ! jag kommer aldrig glömma er, och ni kommer alltid vara de vänner jag älskar mest...



gammal bild, så för allas bästa täckte jag över ansikterna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0