trött somvanligt :)



nu har jag lyckats ta mig till datorn som står två meter ifrån min säng, haha. vaknade vid halv tolv och har legat i sänegn och kollat på idol sen dess :) jag verkligen älskar Robin E  :D han är absolut bäst :) idag ska jag bara vara hemma, kanske fixa itunes och limewire till mammas dator också om jag lyckas, annars åker jag väl hem till pappa och fixa lite musik, måste ändå dit och hämta lite grejer. är egentligen jätte sugen på att shoppa men det är lite sent nu :) ajuste igår fick jag ännu mer pengar, så i'm a rich bitch nu, haha :) den fick jag ett par mjukisbyxor och ett par örhängen, biopresentkort och en bok som mäst var på skämt :) med en titel som var såhär, Ouppfostrade tonåringars etikettbok eller hur man verkar trevlig fast man inte är det, haha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0