somnade tididgt :)

ja som ni kanske märkte blev det inte mycket blogg igår, fakiskt pågrund av att jag somnade sjukt tidigt ! somnade vid sju, och vaknade imorse vid sex, haha ! elva timmars sömn för mig, super skönt. så nu kollar jag på vaka med the voice, som jag har gjort varje mogron sen sjuan började, ett måste på morgonen. idag blir det skola och sen vet jag inte.

har ni hör om spöket på gymmet? jag tror verkligen på spöken och har typ alltid gjort, eller alltså kanske inte spöken så, men onaturliga saker, som spöken.. det här låter säkert jätte konstigt, men jag är nästan säker på att det spökar hos mig, haha nu tror ni säkert att jag är ett weardo som tror på spöken :D 
 jag lyckas inte lägga in vidion för jag hittar den inte på youtube, men här har ni länken,
http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=d34fedf7-237d-4749-9fba-c2465be19e68&from=SVSE_WOWTV&tab=m1223556439084

ha en bra fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0