skön måndag :)

jag är redan hemma ! och jag har faktiskt varit hemma i typ en halvtimme :D jätte skönt, dagen började kvart över nio med spanska. sen blev det klassråd, där vi fick tillbaka NO proven, blev glad trots ett G . trodde helt seriöst att det skulle bli IG, det vara flera stycken i klassen som fick Ig men inte jag :D sen skulle vi ha matte, men läraren var sjuk. och hela matten för mig är jätte komplicerad. går i helt fel grupp och allt är konstigt så det känns inte så bra. men då hade jag ingen matte så det blev en timmes hål timme till gympan började, med fys :D ganska skönt faktiskt. sen var min dag slut ;) skulle haft teknik, men ja han var ju sjuk.. så nu sitter jag här med en smoothi (?) och ska snart börja plugga svenska, vi ska skriva en saga. en riktig saga som börjar med " Det var en gång..." och slutar med " Och sen levde de lyckliga i alla sina dagar"  haha typ, har kommit ganska långt men den skulle vara klar förra veckan tydligen, så det blir att fortsätta med den först ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0