sjuk ?

när jag kom tillbaka från att springa runt tre hörningen så var hela min kropp helt död ! mådde inte alls bra, benen vek sig, jag blev yr, såg suddigt och hadde jätte ont i huvet.. detta kanske kan beropå att jag inte hade ätit eller druckit något på hela dagen ! verkligen inte bra , äter alltid frukost trots att det är jobbigt att få i sig, brukar tvinga i mig och när man väl börjat så funkar det liksom. men imorse gick det verkligen inte. men jag kok iallafall inte sist, trots världens sämsta tid :) något posetivt med det hela.. sen resten av dagen så har jag varit trött och glad ! det första jag gjorde när jag kom hem var att sova i en timme, riktigt skönt. känns som om att jag håller på att bli sjuk ! påtal om sjuk, så var både minna och kajsa sjuka idag, inte bra medtanke på att vi ska ha tjejkväll imorgon, så ni måste bli friska tills dess !

 
min outfit blev väldigt neutral,men dagensfärg klick blev ändå min älskade sjal !
jeans-åhlens
skor ?
linne - cubus
kofta - gina tricot
sjal - new yorker
jacka - manhattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0