pineapple !



annanas är supergott ju, fast det visste vi ju redan :) ?! min planlösa lördag blev ganska bra ändå, låg i soffan och kollade på tv till typ tre, sen färgade jag mammas hår, igen. sen åkte vi och handlade lite och jag upptäckte att mitt busskort var borta ! har varit irreterad typ hela dagen! hur ska jag klara höstlovet uten busskort? antingen så var det någon som snodde det igår på heron city, ficktjuv. eller så har jag på något vis tappat det, hur nu det skuklle gå till. men jag har en teori att det ligger i minnas bil eftersom att vi fick skjuts hem.. Sen fick vi iallafall middagsgäster, så det är väl dags att gå och vara social kanske ?
ajuste, minna frågade om jag ville vara spöke och skrämma småbarn på stallet på måndag, hihi, jätte kul ju, så på måndag ska jag vara utklädd till något spöke eller jag vet inte vad. men det löser sig..
ha en fortsatt bra kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0